Problemy z logowaniem do Idea Banku


Klienci Idea Banku skarżą się na problemy z logowaniem do systemu bankowości internetowej. Zgłoszenia w tej sprawie otrzymała również Redakcja Bankier.pl.

"Podczas logowania do Idea Bank wyskakuje taki tekst: javax.xml.ws.WebServiceException: Could not send Message. at org.apache.cxf.jaxws.JaxWsClientProxy.invoke(JaxWsClientProxy.java:147) at com.sun.proxy.$Proxy185.getMessages(Unknown Source) at pl.ideabank.sso.login.web.LoginPageController.addLoginPagePlaceholders(LoginPageController.java:30) at pl.ideabank.sso.login.web.LoginPageController.handleRequestInternal(LoginPageController.java:25)" – pisze w zgłoszeniu przesłanym do Redakcji Bankier.pl na alert@bankier.pl jeden z czytelników.

W mediach społecznościowych wtórują mu inni klienci Idea Banku: "znowu nie można się zalogować i skorzystać z obsługi konta", kolejny dzień nie mogę się zalogować do Idea Cloud", "nie mogę logować się przez www i telefon", piszą. Utrudnienia w logowaniu do systemu bankowości elektronicznej potwierdziła nam również pracownica infolinii. Idea Bank zapewnia, że pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu. "Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość" – pisze bank na Facebooku. Zgodnie ze słowami pracownicy infolinii, problemy powinny ustąpić w ciągu kilkunastu minut.

Zgłoszenia o problemach w logowaniu do systemu Idea Banku otrzymywaliśmy również w weekend. Utrudnienia techniczne dotknęły klientów 19 listopada.

MWC

Źródło:

Co ty na to?
Heheszek Heheszek
0
Heheszek
O Mateńko O Mateńko
0
O Mateńko
Hejtuś Hejtuś
0
Hejtuś
Rekin Rekin
0
Rekin
Świntuch Świntuch
0
Świntuch
Czaruś Czaruś
0
Czaruś

log in

reset password

Back to
log in